.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجهيز دادگستري مازندران به سيستم cms

معاون قضايي رييس کل دادگستري مازندران گفت: تمام دادگاه‌ها و دادسراها در سطح استان در دهه فجر به سيستم cms مجهز خواهند شد.


به گزارش برنا، عبدالحميد مرتضوي افزود: از اوايل سال 88 کليه دفاتر سنتي جمع آوري و تمام اقدامات از بدو ورود پرونده به مراجع قضايي تا مختومه شدن آن به‌صورت رايانه اي انجام خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه اين طرح از دي ماه سال گذشته شروع شده و تا يک‌سال تمام حوزه هاي قضايي را تحت پوشش قرار داده، خاطر نشان کرد: 33 حوزه قضايي که مشتمل بر 38 مجتمع قضايي است به اين سيستم تجهيز شده اند.

مرتضوي با بيان اينکه با توجه به اقداماتي که در سطح قوه قضايي انجام شده است، پنج تغيير عمده در سيستم ايجاد شده است، اظهار داشت: ارسال پيام به اصحاب دعوي و وکلا در خصوص اقدامات پرونده هاي آنها در دادگاه‌ها، تجهيز سيستم به شناسايي مشخصات وکلا، امکان ارسال لوايح و دادخواست از خارج از دادگستري و ارسال برخي اطلاعات به ايميل طرفين و وکلا از جمله اين تغييرات است.

معاون قضايي رييس کل دادگستري مازندران تصريح کرد: افتتاح پروژه هاي مربوط به خانه هاي ساختماني در 6 شهر استان، تشکيل تعاوني مسکن در دادگستري استان و همچنين عمليات اجرايي ساخت يک سالن ورزشي چند منظوره در ساري از ديگر اقداماتي است که در دهه فجر انجام مي‌شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.